sábado, 9 de marzo de 2013

Cada dia més motivada!!!

Sí senyor!!! Torna la motivacioooooo!!!! Avui, tarda d'entreno al mini roco que ens han posat a Salou. No dona per fer molta cosa, però per treure mono i entrenar una mica, ja esta prou bé!!

He tingut el plaer d'entrenar amb el David i la Mireia, que des d'aqui els felicito altre cop per la bessonada que han tingut, i contenta que tornin (dins la feinada que tenen) a escalar de nou. Benvingutssssssss!!!

Ja feia dies que dins meu corria aquella vena de joooooo, vull i no puc!!! Però no!! Si vols, pots!! I això estic fent, treure tots els entravancs que em feien creure que no podia i endavant!! Doncs és així, que estic tant contenta i motivada. Després d'una bona tarda d'entreno i de bons blocs i bones apretades una se sent en plena forma i amb molt bona motivació. Amb ganes de tornar a la roca, amb ganes de tornar al roco. I decidit!! S'ha de tornar a entrenar... així doncs, sigui a Salou, sigui a la Cova, o a la Roca... s'ha d'anar a topeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Amb molts progectes per endavant, amb moltes ganes, amb moltes ilusions i sobretot amb el plaer i la satisfacció que comporta tot això. Mmmmmmm.... m'encanta l'escaladaaaaaaaa i em fa feliç!!!!!  ;)


No hay comentarios:

Publicar un comentario