martes, 13 de diciembre de 2011

Octubre de nou a la Riba!!!

Faltaven pocs dies per fer un any que vaig començar a escalar  i fent qüasi l'anyet... vaig tornar de nou a la Riba.
Allí vaig probar ja alguns 6c que hi havia per alli. Vem anar a una roca on posaba que hi havia dos 6c i un 6c+. Però ens vem trobar que hi havia una presa trencada en un 6c i quan el vaig fer, vaig haber de sortir més cap a la dreta i al final li vaig donar com un 6b ja que no em va costar gaire. L'altre 6c que hi habia a la roca a l'esquerra de tot començaba de peu i el vaig trobar molt fàcil, tant que el vaig fer al primer pegue. Tot i que la sortida tenia bastanta complicació a l'hora de la caiguda, em van recomenar que sortis una mica per l'esquerra ja que no tenia gaires portejadors i la caiguda haguès pogut estar bastant perillosa.
Així que contenta, perque ja veia que les meves forces tornaven en si, i continuaba pujant i consolidant grau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario